Ensam hemma igen!

Jaha nu sitter jag här hemma igen helt ensam,Thomas har hämtat och lämnat mina små busar på dagis och jag bara gråter för jag känner mig värdelös som inte orkar ta hand om dem själv..Dumma jävla skörtel,dumma jävla puls!
När jag är hemma då vill jag umgås med mina barn inte lämna bort dem.
Jag har en himla tur att mina barn älskar sitt dagis och det är inte lustigt för de har världens bästa fröknar!
De gör ett underbart jobb både på Fritis och Villablå/Trollstad..

Så nu sitter jag här och funderar på att sysselsätta mig lite så jag inte längtar efter mina busar..Orkar ju inte röra mig så mkt utan att pulsen flyger i taket,så det får bli sittande terapi..Som att lägga ut produkter på KIDZ har två stooooora vita påsar med underbart härligt färg sprakande kläder ja det får bli det i ett par timmar nu,sen ducha äta och ta blodtryck!

Tråkiga inlägg för er att läsa,men tyvärr jag skriver om min vardag vilken ska bli mycket bättre och roligare och då blir det bättre inlägg med så ge inte upp om mina inlägg*fniss*

Vill ni så skriv gärna lite vem ni är som kikar in,älskar att läsa bloggar så lämna gärna ett litet medl så jag kan titta tillbax!
*har ju tid till det nu*

Ha en underbart fin VALBORG!!





 

Kommentarer
Postat av: Lotta & Gossarna

Halloj!

Bara kusinen här som kikar in!

Ta det nu lugnt så du blir bra snart!

Vi önskar er en Trevlig Valborg!

Kramar

2009-04-30 @ 11:47:20
URL: http://bernergossar.dinstudio.se
Postat av: malin

Hoppas det blir bättre för dig snart! :( Inte ska du behöva må dåligt.



Kram!

2009-04-30 @ 12:26:32
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: camilla

nämen uhcc vad hämst det däringa sakerna kan va som man bara får så där.... men du ska veta att du säkert blir bra om du ser til att vila nu!!!

så ornar allt sig...

funderar på att om jag orka titta på elden i hästholmen men ja vet ej ännu ska ju börja jobba på månda har min läkare ringt om i dag......

kramizar

2009-04-30 @ 13:59:19
Postat av: Jess

Hej Hej!

Henrys mamma här! Har hittat din blogg via Lottas (Fracke) hemsida! Skönt att du fått veta vad som orsakat dina problem och nu kan få hjälp med det! Jag hoppas att du snart mår bättre! Ta hand om dig!

Jessica

2009-05-01 @ 21:48:31
URL: http://jessbodin.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback