Hej Hopp!

Lördag igen alltså hur fort går en vecka egentligen!Och inte tala om en helg!
Vi har inge planer för denna helg alls,borde ta tag i tvätthögen men hur roligt är det..

Barnen har kommit så långt i lördagen att lunchen är bestämd,tyvärr Spagetti o Köttfärsås vart det på menyn!

Och nu knacka det på dörren och in kommer mina underbara föräldrar!
Med en megastor tvättvinda så nu vart det ju lite roligare att börja med tvätthögen!
Om ni läser detta nu Mamma och Pappa!
Jag vet att jag har svårt att säga det till er

Men vill allafall säga det!

Ni är bäst ni finns alltid för oss!Älskar er!

//kram Jessica Med alla 8 busar + en hostig Thomas!


Nu ska jag slänga mig ut med thomas och visa vart min fina tvättvinda ska stå!
Sen börja tvätta och tvätta!

Ses när tvätten är klar!!

Ha en underbar Lördag allihop!

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Jag måste säga att din bloggdesign är hur fin som helst.. Gillar den skarp!

2009-04-25 @ 12:08:08
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Hehe ... Du får äta frukostmat till lunch då .. haha.



Hur gamla är dina barn ?

2009-04-25 @ 12:37:10
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: mamma,pappa /mormor,morfar /svärmor,svärfar

har läst !!, hur f---sen skulle man kunna motstå att göra allt man kunde för det bästa man har ( gäller givetvis även syrran med familj )

lööv yo everyhopa kr-------m

2009-04-25 @ 21:04:07



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback