Hosta,hosta och HOSTA!

Ja det är vad som görs här hemma,stackars små barn vad de hostar.
Eddie har haft feber hela natten och även nu på morgonen,Han orkade dock komma upp och be om välling(mammas lille vällingplutt)
Själv har jag taget hand om det värsta diskberget ever,så går det när man skjuter på det till morgonen**Dubbelskäms*
Men nu är det gjort.

Tänkte jag skulle Påska till min Bugaboo med,vad sägs om:
 -Gultopp ..
-Orangebas..
-Rosa sittdelsklädsel..
-Röd varukorg..
Vilken färgclickis!

Bild kommer ikväll hihi tur att den bara ska vara påskvagn så det är under en kort tid tror jag!

Måste jobba lite först med*Gillar*Jag är inte ironisk när jag säger att jag Älskar mitt jobb!! *nästan jämnt*
Vi har ju bytt demo ex på KIDZ med så JIPPI!! nu ska jag klä om fina buggisar på KIDZ med som sagt jag älskar mitt jobb!Inom kort ska jag Plocka ihop UJ's med wiiieee jag drömmer zzzZZ AJ (nyper mig själv) INTE!!

Visst ja jag måste komma ihåg att titta på vad som hänt med våra parasoll på KIDZ,de leker kurragömma med oss på webshoppen,det måste jag fixa idag!För de finns ju i butiken;-)
bugaboo parasol

Nä nu ska jag sätt mig en stund med min lille hostis här och läsa om traktorn för ca 12 gången denna morgon!
brrrrrrrrruuuuuuuuuuum!

ha en underbar dag go vänner!




Kommentarer
Postat av: malin

Ja jag hittade inte parasollen igår. Dock senare när någon i tråden sa att dom gömt sig ;)

2009-04-07 @ 09:02:54
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Snygga snygga, gillar det gula ;D

2009-04-07 @ 09:39:48
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: supermom

Hej där ! Vilken underbar blogg! Här har du en till åttabarnsmamma... Kommer definitivt att titta in igen!

2009-04-07 @ 20:22:57
URL: http://mimia.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback