Idag är det!

Onsdag den 22 april det är dagens datum och idag är dagen då som jag inte längtat efter ,men ändå vill ha klar!
Orkar inte gå in på vad det handlar om just nu,men kanske ikväll eller en annan dag vi får se...

Något som är lite roligt och som jag har fått lov att skriva här,och NEJ det är ingen som är gravid eller ska gifta sig :-D

Utan min systers underbara lilla Ronja 8år är så duktig på att skriva roliga berättelser..
Så  det var exakt det hon gjort vid detta tillfälle med, hon gav berättelsen till sin Pappa och bad honom läsa.
Pappa var lite stressad men läste ändå med äkta berättelse röst:

Det var en liten flicka som hette GILLADE!(jilaade)Ha,ha,ha !
_nej nej Pappa säger Ronja!
Det var  en liten flicka som GILLADE

Ha,ha ha,ha

Oh vad jag skattade när syrran berätta detta för mig!Gillade ganska fint namn ändå:-)
Här är den söta författaren...



Kommentarer
Postat av: Maria

Det får du absolut göra! :)

2009-04-22 @ 19:29:53
URL: http://marrajjaa.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback