Klackarna i taket!

Eddie är mycket piggare idag,han är till och med uppe och leker.Har även fått i sig en halv macka och ett glas mjölk.
Han är lång i från bra men det har vänt iallafall så skönt...
Alicia är också mycket bättre så det kanske blir en bra Påsk trots allt..

Nu ska jag sätta fart och städa så det blir en lugn och skön Påskafton,med bara massa mys med kidzen!

Vi funderar på vad vi ska hitta på för PÅSK KUL på www.kidzshop.se  med:-)

Näää nu är det dags ingen återvändo finns,dammvippan¨,dammtrasan och skurhinken moppen och dammsugaren väntar, de blänger ilsket på mig!
Och känslan av ett hem som luktar rent lockar mig att sätta fart!

Doft av ajjax doft av ajjax doft av ajjax!





Kommentarer
Postat av: Lotta & Nallarna

Hej Jessica!

Kul att du skaffat blogg.. ska kika in här ofta!

Det där med städningen lät ju inte så jätteskoj.. men det är ju trots allt ett måste ibland.

Känns ju bra att ha gått ner 12 kilo.. men det har inte varit på ett kul sätt jag gått ner..

Kram

Lotta & Nallarna

2009-04-10 @ 14:58:08
URL: http://bernergossar.dinstudio.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback