Mitt humör är fortfarande i botten!

Har en oroskänsla i hela kroppen som jag inte kan bli fri från inte äns när jag sover.Jag vet vad det beror på och kan bara vänta ut tiden till nästa vecka,närmare bestämt torsdag den 22/4...Det är dagen som redan nu får mig att må illa och kör mitt humör i botten.Försöker tänka på annat men det är svårt.Ilska är en känsla som är riktigt svår att  trolla bort oron likaså..Allt detta kunde sett annorlunda ut om bara  förälders och anhörigas röster hade hörts ,om ett barns liv hade vart värd mer än ett samtal om att det skulle bli bättre,tänk om man kunde backa tillbaks tiden så detta lilla älskade barn kunde få börja om igen med samma rättigheter som alla andra barn har.Vem kan någonsin göra detta rätt igen,Vem kan ge mitt barn sin barndom tillbaka?
Vem är du som har rätt att dra upp detta  igen,vem är du som vet bättre,vem är du som kan läka alla sår efter du rivet upp dem igen?Vem är du som kan göra allt detta ogjort?
Att få vara trygga borde vara alla barns RÄTTIGHET även i skolan!

Ilskan och sorgen bränner i mig,tänk om jag kunde gjort mer,tänk om jag inte gjort allt jag kunde,tänk om jag är helt värdelös som mamma som inte stoppat detta!!Tänk om......

Älskade barn hoppas du vet hur värdefull du är för oss alla!

Älskar dig!



Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

allt kommer ordna sig ,som du vet hut går alltid hem

vår älskling kommer bli glad och lycklig igen ,värre för dem som gjort livet surt för K

de får leva med detta och jag hoppas de mår som de förtjänar

kr------m

2009-04-14 @ 23:10:27
Postat av: Mirka

Hej! Har läst lite om allt er dotter har fått vara med om och jag lider så enorm med henne!

Svårt att förstå att andra barn kan vara så fruktansvärt hemska och jag hoppas och tror att allt kommer och lösa sig till det bästa.

Du är en bra mamma och ni kommer säkert ta er igenom allt detta:-)

Tänker på er

Kram Mirka

2009-04-15 @ 14:33:01
URL: http://tiobarnsmamma.blogg.se/
Postat av: camilla

ja vet hur dena person känner sig

det är så jävla hämst att sitta där...

nä bardomen är som sagt borta men dena person kommer att bli stark i sig själv när denna blir äldre.....



jag hatar tyvärr mina mobbare!!!!

kramizar jag är med er fult ut berättar gärna om mitt liv om det kan va till nogon hjälp

2009-04-15 @ 20:22:42
Postat av: camilla igen



du är den morden jag skulle vilja haft när jag var i denna persons sitvation......

skyll ej på dig du har gjort vad du kunnat.....



kramizar

2009-04-15 @ 20:24:25
Postat av: Cajsa

:-( Du vet att jag är här om du vill prata av dig.

2009-04-18 @ 00:01:10



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback