MobilTelefon?

Som jag tidigare skrivit om så har ju min mobil blivit stulen,helt fräckt på KIDZ.Vilken Idiot!!ja ,jag vet vem det var men han blånekar! usch blir så sur! Inget att göra ngt åt,men oooooohhh så irriterande bara!!

Men nu måste jag ha en ny mobil,så jag ska kontakta försäkringsbolaget imorgon och detta blir första gången i mitt liv jag gör det för en sån här sak..
Men jag måste ha en mobil men vilken?eller måste man ta samma som den som blev stulen?

Jag har bestämt mig för att köpa en UJ trots att Eddie är 2½år,måste ju kunna tala för varan på KIDZ elller hur?
Och jag lär mig den bäst genom att använda den...
Tror ni det håller som förklaring till sambon här hemma,förvisso gör jag vad jag vill med mina pengar(ska sälja av lite vagnar)
Är det någom som vill ha en:
-Teutonia team s4 3700:- eller bud.
-Emma Ljunga edge 05 2000:- eller bud.
-Brio liggvagn 05 1000:-eller bud.
Vi börjar där så fyller jag på med mer!
Bilder finns självklart!

behåller min bugaboo's:-)



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback