Möte!

Så var det dags att förbereda sig inför kvällens möte,Rädda VÄSTRA TOLLSTAD SKOLA! Känns inte helt ok att lämna min lille sjukling så det får bli tidig hemgång för mig idag.Dock är mötet av den vikt att jag måste gå...Och min Lille Eddie kommer bli 100%omhändertagen av Nathalie det vet jag,men som alltid är  navelsträngen till mina busar dåligt avklippt..Vill ha 100 koll på dem jämnt!


4712 8068 Anteckna Dagens Möten på KaffemuggenDenna muggen skulle vara bra för mig som är en kaffetant med dåligt minne,jag hitta den på www.prylzonen.se *läs på muggen Go shopping*det gillar jag!
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback