Oh jag vill vara 18år igen!

Går det tror ni?
Oh jag vill vara där igen när allt var så bekymmersfritt( livet var en fest!Ja jag vet, visst har man problem även då).Man hade ju liksom allt framför sig,hela livet....Det var då man fortfarande inte trodde på alla som sa -Ta vara på tiden nu,för den går så fort! Och nu vet jag den går fort förbi riktigt fort ju äldre man blir...
Nu är jag ju inte 100år än,har allt lite tid kvar(hoppas jag)
Tänkte på detta igår när min äldsta son som är just i denna ålder,drog iväg med sina polare.De såg ut att befinna sig just i den åldern jag längtar tillbax till......




Ohhh vill trycka på -SPOLA TILLBAX LIVET!
Men sen vill jag nog spola mig tillbax där jag är nu med,för jag gillar verkligen mitt liv med alla mina barn och allt annat som är runt mig och mitt liv just nu!

Här mina små påsktanter!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback