OMG!!!

Vi är tio i vår familj ,tänk er att det kan bli ganska många maskiner tvätt eller hur?
Och vet ni nu har jag hängt upp 3 maskiner och knappt halva tvättvindan är full´...
Jo men det är sant!!

Middagen är avklarad och barnen har ätit för en bra stunds sen alla åt toppenbra! och nu har jag bara 3maskiner till att tvätta.plockat undan lite och ska ge mig på dammsugaren och moppen!
Känns helt ok eftersom jag är riktigt lat idag och ändå fått lite gjort!!*fniss*...

stada

Ikväll när alla små somnat måste jag lägga in massa  roliga produkter på www.kidzshop.se

så nu ut och jaga busungar igen!

Fortsatt fin dag alla glada ja alla arga,sura också.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback