Ont i örat!

Mammas lilla hjärtegull har så ont i sitt lilla öra stackars lilla barn)Nu sover hon igen men oj vad ont hon haft lilla stackarn..usch nu äter min lilla sötis för mycket medicin tycker jag..
Först medicin mot magen sen pencilin och nu ipren igen mot värken i örat,lustigt att hon får ont i örat när hon äter penicilin redan egentligen..Sen har hon även ögondroppar + ögonbad...

Eddie mår bättre,men är långt ifrån sitt vanliga jag..

Har precis pratat med Robin och de hade jätte trevligt,kul att han har kul det är han värd,det är sjutton att jag ska vara så himla orolig när det är ute,men nu ska jag nog ta och försöka sova en liten stund iallafall...
Just nu ligger Fiddelie,Alicia,Melwin Eddie och Thomas i min säng,så frågan är vart jag ska få plats:-D

nää nu måste jag sova känner jag!eller som sagt försöka göra det iallafall misstänker att jag kommer att vara vaken tills dörren går upp och Robin är hemma igen!

SOV GOTT ALLA!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback