Paul Frank + Bugaboo! = LOVE!

Idag hände det!!,det som skulle hänt redan i feb.PAUL FRANK kom till KIDZ idag!!!!
Underbart!!  De är mycket finare än vad bilderna visar,eftersom jag(som vanligt)glömde min kamera kan jag inte visa hur fina de var,men på Lördag jobbar jag igen och då ska jag ta många och fina bilder på dem..Skurvy var 100% läckrare i verkligheten!Mörk mörk oliv var den var riktigt fin..Color blocks var helt underbar tror den passar toppen till:
Orange,marin och brun bas men ven denim.Åkpåsen har brunt foder.

paul frank Bugaboo   Paul Frank
Ja det var supergulligt verkligen! så har jag varit in ett antal gånger .

Måste uppdatera alla bugaboo stuffs idag på www.kidzshop.se

Får skriva mer sen,min lille sjukling vill ha min uppmärksamhet nu.

Kul att det är så många som hittat in till mig! SUPERTREVLIGT!
                               Välkomna allihop!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback