Så typiskt mig!

kl 19:29 kommer vi på att vi faktiskt har totalt tomt i kyl o frys,det är inte SANT! Jag'jessica* har glömt bort att handla mat!
Så det blev att slänga in barnen i bilen och dra till Vadstena Östensson och det är just där det händer, det mest pinsammaste av allt!!Vi laddar kundvagnen full med massa gott smörgåstårta,grillat,skagenröra gott bröd och så det vanliga mjölk,yoghurt pålägg.ägg  + det viktigaste(enl barnen)Lördagsgodiset..
Klart och vi börjar lägga upp alla varor på bandet. 1526:- går kalaset på Men då!!! Va f-n jag har ju taget fel kort,japp tog det kortet med typ 5,60 på nej nej nej klockan är dessutom redan 21 och då stänger de...PANIK!
TUR man har snälla vänner då,ringer Annika akuten och hon för över pengar till det  kortet jag har fått med mig*TACK snälla gulliga rara Annika*Du är guld värd*kramar massor*
Snacka om att det var pinsamnt!!
Som att det inte skulle räcka,sambon var lite lagom road av mig och mitt missöde på Östensson så han gasa nog på lite väl mycket och Pang!Jaha fart-kameran wiiiiii!!!!!Tog ett fint kort på honom...
Hoppas hoppas inte det blir en sambo utan körkort nu!*(han körde inte mkt för fort men ändå)för då överväger jag att byta ut han.Gillar inte att köra bil jag nästan hatar att köra bil!

Avslutar Lördagen med tårar som liksom inte vill sluta rinna,såg en så sorglig film att både Nathalie och jag sitter här med stora tårar rullandes på kinderna...

Vilken jättetrevlig Lördagkväll!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback