Sol sol Underbara sol!

Om jag bara kunde förstå att njuta av det,men för mig känns det som det kvittar...Jag är bara så himla trött numer.
Denna trötthet äter mig inifrån vad är det för fel,Jag vill bli pigg och glad  som vanligt.
Men huvudvärk,trötthet och minnesförlust stör detta för mig,känner mig som en gammal trött gnällig surpuppa med en dammsugare i ena handen och tvätthögen i tanken för jämnan...Det liksom gör att jag missar allt det fina och roliga i livet.
Jag är som sagt ganska säker på vad som gör mig så här,men men inget att göra bara att vänta ut tiden.

Tur för mig att jag har den allra bästa medicinen här hemma,ja det har faktiskt!

MINA UNDERBARA BARN!!!

Och att jag på det har ett superkul jobb är ju inte hel fel..
Och att jag har världens bästa Mamma o Pappa..
Och att jag har världens bästa Mormor o Morfar..
Och att jag har ett hem och mat på bordet.
Och att jag har de bästa vännerna.
Och att jag har lite pengar till shopping.
Och att jag har en Thomas vid min sida hur dum jag än är!

Så hallå vad har jag att gnälla om,jag har ju världens bästa liv!
Det gäller alltså bara att ta vara på det jag har och uppskatta det istället för att hitta på allt som är fel och fastna där.

JESSICA nu skärper du dig!!!
*skäller massor på mig själv,skäll ni med*

Ha en underbar Lördag alla!





Kommentarer
Postat av: Katja

Smyger in här och lämar lite spår efter mig när jag ändå är här inne.Otroligt fin blogg.Ta hand om er!

2009-04-18 @ 10:20:01
URL: http://lyckligaord.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback