Tradera!

Idag måste vi ta ett riktigt ordentligt tag i alla fina urväxta kläderna efter barnen(gillar inte att skiljas från dem vet inte vad det är som gör att jag är sån,jag menar minnena är ju i mitt huvud och inte i kläderna) hursom helst sentimental blir jag i allafall*snyft*Hoppas jag glömmer det när det blir tomt och fint och det börjar komma in lite pengar.Och vi kan shoppa nytt!!Vi får hjälps åt hela familjen.
Nathalie får ta bilder och lägga in dem i datorn jag göra annonser Thomas får ta hand alla små busar,funderar på om jag ska göra paket eller lägga ut plaggen ett och ett
svårt  det där ju..
Ett plagg i taget tar ju klart längre tid och nu snackar vi massor..
klockan 13 blir det gympa igen,barnen älskade det så det var en toppen ide av Pappan i huset som inte hade saft i glaset igår,hihi det knackar i pannbenet på han idag;-)inte nog med det han har suttit på golvet så gott som hela natten och sovit lustigt att man blir sån av att plocka iordning garaget i gott sällskap..
*fniss* han har nog mått bättre!

Nä nu ge sig på alla tradera auktioner!!

Ha en fin Lördag!

Kommentarer
Postat av: malin

Vad heter du på tradera? :D

2009-04-04 @ 18:23:00
URL: http://alicesmamma.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback