VARNING!!!!! tycka synd om sig själv inlägg!!VARNING!!

Livet blir ofta inte som man tänk sig det tyvärr,jag vill skriva om alla roliga saker som händer.
Men det är svårt just nu,då det verkar som vi är i en jobbig period i livet..

Det är som att det hela tiden ska vara något orosmoln som ökar på i fart så snart ett nästan blåst bort..

Vår lilla Alicia har ju nästan vart bosatt på lasarettet och ´jag vet inte hur mycket tester de gjort på henne.
Men trots detta hittar de aldrig riktigt vad det är som orsakar hennes besvär.Mammas duktiga lilla tjej..

Lillen busen Eddie har ju astma(som vi har bukt på)men nyligen haft lungeninflammtion har är pigg som en mört nu!

Ett av våra älskade barn har haft/har en tuff tid,som jag nu kan se en ljusning på(tack gode gud!)

Underbart snälla Mirellah har haft det jobbigt med slag  i magen och en del elakheter skrivet om sig på IT av en klasskamrat.

Pappa Thomas är riktigt sjuk,men på väg tillbaks*hoppas jag*han ser lite mindre blek ut idag.

Fiddelie min underbara lilla Unge,har en knöl på sin nacke som gör att hon inte kan vrida på huvudet ordentligt,ska till dr med henne nu,håll alla tummar ni kan att det är en köttel som spökar..*gillar inte knölar*

Robin & Nathalie mina härliga barn är friska och mår bra vilket jag är evigt tacksam för!

Själv har gått på behandling och utredning håller på.Vet att jag samlar vatten de tror jag har mellan 10-15kg vatten,ämnesomsättning är på noll jag förbränner nästan inget,mitt blodvärde är i botten,även på har de svårt att hitta orsaken de har kommit så långt att de vet att jag tappar blod men inte varifrån.


Vårt nybyggda hus har nog alla fel ett hus kan ha:
Alla våtutrymmen ska bytas (OMG vart ska vi bo då???)Köksluckor rasar,vår tele/IT kabel hänger utanpå ytterväggen.
Taket måste bytas ut,isolering saknas i kattvindar eller i alla yttervägar på ovanvånningen.
Vattenskada i badrum.
Jag kan säkert rabbla upp 55 saker till och då bara komma halvägs ändå.

Nu har jag rabblat allt som är tokigt,så nu kommer jag  bara skriva om allt som är kul!!För vi har det himla bra med!

Men vi har något som  vi är mycket glada och tacksamma för mitt allt elände!!

Vi har varandra,en underbar släkt som ställer upp för oss till 100%..+ mina goa vänner!










 



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback