Villervalla!

I torsdags kom det stora kartonger  till KIDZ med Villervalla:-)och jag gillar villervallas kläder massor.
Underbara kläder som fyller halva barnens garderober:-D synd bara att vi inte får ha dessa på vår webshop.För jag är säker på att det är mång som vill ha av dessa plagg..


Idag har jag nog tvättat 12 maskiner tvätt,japp det ÄR sant vi är många här och när man latar till det som jag gjort i ett par dagar så blir det megamycket tvätt..Hursom nu är jag ifatt med tvätten och tänkte se om jag orkar ge mig på fönstren imorgon men är lite osäker på att det blir av imorgon*latis*....

Ska passa på att ringa lite vänner imorgon med,se om någon har tid att komma på en kopp kaffe(har ju som sagt trasig kaffebryggare)så de får gärna ta med en termos med kaffe så bjuder vi på Sockerkaka ala' Alicia supergod kan jag lova!

Kommentarer
Postat av: supermom

Oh vilka härliga kläder i mysiga färger! Vill ha! :)



Så vackra namn alla barnen har! Såg det nu...

2009-04-12 @ 23:31:20
URL: http://mimia.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback