Wiihiii!

Kidz växer i sitt sortiment igen!!
Underbart tycker jag ,så himla kul så mkt nytt vi kommer att få i sommar och under hösten.
katvig,IdaT Mountain Buggy med alla deras modeller och tillbehör och nu även nintendo,wii och Playstation.
Alltså det är så otroligt spännande att jobba på kidz alltid nya saker på ingång..
Skötväskor av önskat märke är också på G!!

Det liksom kittlar i min mage när jag tänker på vilken lycka det är att ha KIDZ ihop med världens bästa Mamma,Pappa och syster!


Just idag har vi varit på uppdrag JULKLAPPAR 2009 och jag lovar att era barn ska inte vara utan något till JUL om ni köper era julklappar hos oss...
men innan dess kommer vi få in massor av kul leksaker som vi under våren kommer lägga ut på www.kidzshop.se med start denna vecka...

Nu är det läggdags för mig!


p,s Snälla ni kolla in mina auktioner på www.tradera.se tjaba1973 heter jag Kramizz-banánizzz!!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback