Didriksons 1913 .....

Har jag pysslat med nu,mer kommer och högst troligt är att jag kommer lägga ut deras underbara fleece under eftermiddagen läcker rosa och härligt blå teddyfleece helt ok pris med 289:-.Nu ska jag ge mig i kast med de nya Boardman-seten!!!
Min shopping mani säger till mig KÖP ett rosa boardman set NU!! *då blir det så med*

Jag älskar boardman från didriksons det måste vara det bästa ytterplagget,det funkar ju vår,höst och vinter(om det inte är för många minus,för då åker vinteroverallen på)
Min dagis personal gillar det med:)och det är ett bra betyg tycker jag:)

För övrigt harjag en hosta from hell annars är det nog bättre idag *tror jag*

Ha en fin dag go' vänner!



Kommentarer
Postat av: Jonas

Hejsan!

Jag ser att du också köpt Didriksons Boardman set. Jag köpte det i höstas till min sexåring och nu är det hål både i rumpan och på båda knäna.

Min fråga till dig är:

Hur ser brallorna du köpte ut idag? Är de hela?



Vänliga hälsingar, Jonas

2010-03-26 @ 16:14:00



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback