eehh nu är det sommar igen.....

Inte gör det mig ett dugg,bara bra ju längre sommar vi har desto mindre av regn o rusk:)

Nu ska jag försöka blogga om något annat än alla höst nyheter på KIDZ:)det är svårt då jag gillar barnkläder för att inte säga att jag är lite smått hysterisk i barnkläder:)

Imorgon fyller min älskade lillePlutt år 3år,han är 3år min lille prins min minsting<3...
Eddie beddie banan är storkille!
När jag säger Mammas lille bebbe till honom,rättar han mig alltid med -nää Mammaaa jag är Eddie inte bebbe:)


Livet går fort och som jag sagt innan det där att njuta av nuet,det är jag världs sämst på,antingen är jag i framtiden och skådar vad hemskheter kan hända och oroar mig för allt,eller så är jag i rotar i det som varit och längtar dit igen:)

Hur vore det FRU AX om du kunde njuta av idag istället för igår eller imorgon:)

Ha en fin dag alla busar där ute!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Grattis. =D

Skönt med sommarn igen. Den får gärna stanna en stund till. =/

2009-08-20 @ 22:15:39
URL: http://alicespappa.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis "lilla" Eddie 3 år Kram annika

2009-08-21 @ 08:39:09



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback