Ett snabbt inlägg bara....

För att medl att jag lever,men har inte tid att blogga just nu!!
3-4timmars jobb till idag sen så kan jag med ta kväll*jobba,jobba*men klagar inte full fart och mycket att göra det gillar jag!!!

Idag kom första leveransen av Katvig!
Så himla fint och det är det jag nu ska lägga ut i webshoppen!!Det och mycket mer fint har kommit idag!
Ingen rast ingen vila så nu kör jag på i 100 så jag hinner vad jag ska!!

Kram alla godisar!


Duktiga Elin hon jobbar och sliter med mig på KIDZ!
Hon är bara för go den tjejen!!


sist en bild på min alldeles egna Katvig!!!


Ha en fin kväll alla!!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback