Hemma efter en dunder trevlig kväll....

Holly vilken kväll!
Roligaste på länge,bara det där att få sitta still och äta en hel förätt utan avbrott är ju himlen<3
Jag har fått en ny favoriträtt med:)
Vi åt oxefile som man fick steka själv på en 400 graders varm lavasten med flingsalt på,till den goda köttbiten fick vi serverat sallad och tomat(som jag stekte på stenen med)vitlöksmör,persiljesmör,bearnise sås,chilecremefresh och stekt potatis.
Do i need too tell you Att det var helt underbart gott!!Roligt att äta något annurlunda med,på ett lite eget sätt.
Innan vi fick denna goda rätt åt vi även god toast skagen *musigt*
Som att det inte var nog så avslutade vi det hela med hembakad kladdkaka med creme fresh och varma björnbär *slurp* med kaffe...
Världens bästa kväll kan jag lova:)
God mat och Gott sällskap!

Hel lyckat kan jag lova,bara en liten miss som jag grämer mig lite över faktsikt:( JAG!!! glömde kameran *snyft*

Jag har en önskan alla som läser min blogg just NU!!
*snälla*snälla* hälsa på min lilla mella på hennes blogg  mirellahax.blogg.se  snälla gör det hon skulle bli så glad då *kram*


oj nu måste jag i säng!


Sov Gott gå vänner<3



Kommentarer
Postat av: johanna

Det lät ju jättegott!

Var var ni o åt?

Ha det så bra!

kram

2009-08-12 @ 08:09:27
Postat av: jessica svarar:

Vi var på vätterhästen:-)

Det var supergott,har drömt om denna goda köttbit inatt fniss



Kramizz

2009-08-12 @ 12:49:22
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: fröken Elin

Så gott det låter! Jag måste nog göra ett besök på Vätterhästen jag med!

2009-08-12 @ 18:32:34
Postat av: Elin Josefsson :)

Det var verkligen en super trevlig kväll, sällskapet va kanon och maten mega god!:D <3

2009-08-12 @ 19:17:06



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback