Hemma med *inte* sjuka barn....

Hemma igen men denna gång med barnen,Eddie hade mått lite dåligt igår på dagis.
Men som tur var så är det falskt alarm han är hur pigg som helst inga problem alls mer än att klämt sitt lilla finger i dörren:( mammas lilla hjärta)han kommer absolut att tappa nageln...

Hursom så delar vi på dagen,Thomas jobbar till 12:20 så kommer han hem och jag åker till KIDZ bra lösning då båda har mycket att göra på resp jobb:)
Har fixat och grejat med butiken hela natten och jäklars så bra det blev,ända tills jag vakna!!Men nu har jag allafall en ide får se om det går att fullföra in real med;)
Lite bilder från butiken:)


Detta är bara ena sidan av en del av de kläder vi har,nu ska jag upp och fixa den andra:)den jag drömde att jag redan gjort ;)

Nä nu ska jag dammsuga och plocka undan lite,innan jag ska jobba,inte för det lär synas när jag kommer hem att jag gjort det så kanske himla dumt att göra det:(
Bättre att hänga lite tvätt kanske:)

Ha en underbart fin dag!

p,s skriv gärna ngt när ni kikar in:)jag blir så himla glad då<3



Kommentarer
Postat av: Zara

Ajdå, stackars lilla finger. Hoppas det blir bra snart.

2009-08-27 @ 12:35:32
Postat av: Kristina

Stackars liten, måste har gjort jätteont i fingret.

Usch lägg inte ut såna här bilder... Blir ju såå shoppingsugen ;-).

2009-08-27 @ 13:38:47
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: fröken Elin

Hej Jessica! Jag har en egen blogg på gång och det ligger en länk till dig i den. Är det ok? Vill ju att fler ska få reda på att du finns!

2009-08-28 @ 00:15:50
Postat av: jessica svarar:

Fröken Elin:)

Vad kul:)mer bloggar att läsa älskar jag<3

Klart det är superok at du länkar,blir generad av din vänlighet puss

2009-08-28 @ 00:39:04
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback