Home sweet home!

Nu har  Elin & jag arbetat stenhårt kan jag lova,alla nyheter är prismärkta och utlagde i butiken nu ska de bara ut på www.kidzshop.se med*vet inte om jag orkar mer idag faktiskt,känns som om jag är helt färdig nu...
Orkar inte äns hämta ett glass vatten:-o
Vi har räknat alla lager igen så nu kan vi dra igång REAN igen!Dock måste jag poängtera att dubbelkolla när du läger i varan för även om det står slut i lager så går varan att lägga i varukorgen det ställer till hela rean för oss och alla kunder! 

Fick fina bilder på NovaStar AW09 igår med så himla fint!!!Tror det är den bästa hittils,himla lustigt med NS för de är ju hur coola som helst och varje gång tror man det är den bästa och så blir de ännu bättre fast man tror det är omöjlgt att bli bättre!!
*ehh fattar ni hur jag menar i mitt babbel*

Kanske jag skulle ta och köra igång med maten och tvätten,så kanske jag även fixar lite med webshoppen med allafall!
Kan nog inte låta bli ändå*hihi*men det blir senare ikväll..


Kom på en sak,är det fler än vi på KIDZ som haft problem med telia idag?
Mail o telefon har funkat i omgångar bara..

Nu ska jag krama alla mina goa ungar som kommer hem nu:-)

Ha en fin kväll alla!!


Kommentarer
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

När kommer alla kläder upp då? :) Nya Novastar och villervalla när kommer det in :)

2009-08-04 @ 20:00:05
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fick du inte min mans mail då? Jag behöver ju en petunia på studs till min bee :-D



Hur är det förresten har du fått in några i lager eller är alla beställningsvaror?

2009-08-04 @ 20:22:11



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback