Idag Kom VillerValla...

Underbart fina ränder i velour *jag gillar Villervalla* Alicia med:)

Vad Randig  jag är!!

Vilka härliga färger:)
Varför har jag ingen liten baby???

Älskar dessa:)Helt i velour!!

Idag har jag plockat upp NovaStar på KIDZ:)*vilket dröm jobb jag har*Villervalla O Novastar på samma dag*
Valde att bara plocka upp en av var strl och ha resten i lagret,då mycket skickas känns det bättre så,annars skulle högarna med NS nå upp till taket:)

Usch nu måste jag dra att varv med dammsugarn Blää,sen ska jag sova eller borde allafall.

*puss på er*



Kommentarer
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

ÅH! Jag måste komma förbi er någon dag, vill ha lite av Nova star ;)

2009-08-25 @ 22:56:42
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

Och jag ser att kameran är väldigt väldigt bra :)

2009-08-25 @ 22:57:18
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Zara

Åhh måste åka till Ödeshög någon dag o inhandla lite nytt i Viller valla ser jag.

2009-08-27 @ 12:34:17



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback