Ingen sovmorgon idag....

Full rulle från de små klev ur sängen idag,alltså tvärtom mot igår.Men som sagt att de sover till 10:20 är inget vanligt förekommande här hemma inte att de gör det alla 4 samtidigt allafall mer vanligt 06:45 brukar Eddie börja busa så smått...
Men inget ont som inte har något gott med sig,nu har jag allafall fått ut allt så när som på lite mössor och vantar på KIDZ..
Så nu kan jag koppla bort det tills de nya kartongerna kommer med Höstnytt från IdaT,Ej sikke Lej och så ska det komma vinterkläder från Didriksons med påfyllning av katvig samt print och vinterkläder från katvig<3
Me too kommer flera gånger under hösten,så det kommer fyllas på för fullt..
Säkert missat något märke med,för minnet är kast på mig tyvärr..

Vad ska man göra av denna dag då tro?
Solen lyser och det är varmt redan nu,mysigt med sommar igen och undra om det är rekord varmt nu eller om det är jag som är känslig!!

Det vart lite mycket whiskey för Pappan i huset igår så han gick en sväng vid 00:40 inatt  *fniss* och gissavart vi hitta han imorse*igen*

Japp på Altan!!

Tror det är färdigfestat för herr Johansson nu!!Hoppas det sitter små jävlar och spikar rejält i huvudet på honom idag*fniss*

Nä nu ta tag i denna dagen med då!

Ha en underbart fin dag alla!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback