Jag är rädd...

Det händer så myket läskigt och helt obegripligt varje dag,har aldrig begripet mig på att bry sig och lägga sig i andras liv och åsikt.Jag menar alla tycker olika så ÄR det och i många fall är det bra!
Det är kul att diskutera och ha olika meningar ibland,men när det övergår till att helt maniskt besatthet få den andre att tycka lika då brukar jag dra mig tillbax ((för jag är en dålig looser)eller så väcker det djävulen i mig *mohohaha* beroende på ämne..

Men så finns det ett ämne som väcker det mest hemskaste i mig,det finns bara mitt sätt att se på det hela (enl mig)..
JAG GER MIG ALDRIG!!!!!

Nu har jag gått i 2veckors tid och det bara mal i mitt huvud,blir så illa berörd att det finns med mig natt och dag från till...

Detta ämne skrämmer vettet ur mig,suger ur mig alla mina krafter att agera vuxet,jag ska bara ha RÄTT!!
Alla som tycker anorlunda har FEL!!
Jag är BEsatt!

Jag vill bara få bort existensen AV  det för mig mest onormala helt galet fel tänkande en människa kan ha!!

För mig finns det inga mellanplan här,det finns heller inte några förmildrande omständigheter!

En tanke kan man inte styra,inte heller känslor det vet jag!

Kan man kalla det för sjukdom,läggning eller bara felkoppling där uppe?

Vad vet jag!!

Men väljer man att JOBBA MED BARN!!

NÄR MAN ÄR PEDOFIL???

DÅ är man en AKTIV pedofil!!

KLART SLUT!!!

Vad tycker ni??



Kommentarer
Postat av: Emmy strelin

du har helt rätt!

2009-09-01 @ 13:48:33
URL: http://emmystrelin.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback