Jag fryser som en hund....

Hackar tänder och hela jag är kall för allra första gången sen jag fick veta att jag har giftstruma,vilken känsla att få krypa upp i soffan med fleecefilten och en varm kopp med nybryggt kaffe:)och frysa *mysigt*
Bara en bra bok som saknas nu sen klarar jag mig..

Men jag byter ut boken mot datorn för nu måste jag lägga i de sista produkterna här hemma i webshopen..

Vi har åter fått tag på dunderbra body från fixoni 3-pack 99:- dessa body håller både färg och form super alltså inget billigt skit utan bara billigt! 3-pack pyjamas i samma bra kvalitee för 149:- är också himla bra tror jag:)
Det och lite annat ska jag fixa med nu under en varm rosa filt och en stor rosa kopp kaffe..


Trevlig kväll mina vänner!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Fina pyjamasar! lägger på minnet tills Rut växt ur de hon har nu :-D

2009-08-13 @ 19:40:56
Postat av: Andreas

Hoppas att du kan bli frisk snart då. :( aldrig roligt att vara sjuker.

Men alltid skönt att bli omhändertagen dock.

Vi väntar iallafall med spänning här hemma ang huset/husen. :)

2009-08-14 @ 09:11:11
URL: http://alicespappa.blogg.se/
Postat av: Andreas

Men gud du är för underbart snäll Jessica.

Detta låter mer än intressant kan jag lova.

Vi är absolut intresserade av bilder och hoppas dom kommer snart, kan knappt vänta.

Jag har längtat så oerhört mycket efter ett hus att bo i dels för våra barn och även för våran egen.

Skulle även vara skönt att komma bort från Motala.

Om du vill skicka bilder till min mail sen när du tagit dom så skicka dom till.

[email protected]



Mvh/

2009-08-14 @ 09:53:51
URL: http://alicespappa.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback