Jag vill ha.....

Det och det och det och lite till.....

Är så sugen på att shoppa loss lite nya saker till mitt hem,lite nya kuddar och filtar till soffan och lita annat fint till köket..
Men NEJ! Jag får inte,får inte,får inte!!

Men att låtsas shoppa det får jag allafall *fniss*

Då har jag shoppar dessa:
PRICKAR tallrikar, 4-packPRICKAR muggar av melamin, 4-pack
Gillar att duka färgstarkt till barnen:)
Lite fina underlägg:)
Glasunderlägg, svart och vit - Koziol
Lite fina muffinsformar:)

Bullform Carmen - KalasformBullform Sommar - Kalasform
Detta hitta jag på www.favoritsaker.se på typ 5min!

Känner för att ha Kalas och bjuda hem mina föräldrar,syster m familj och min Mormor o Morfar:)

PUSS!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback