MorgonStress...

Vad gör jag för fel?
Spelar ingen roll hur mycket tid jag har på mig så *stressar jag* blir så arg på mig själv *grrr*
Nu är allt klart och vi ska åka om 1 timme ungefär,galet att ha stressat så pass,men skönt att kunna sitta ner en stund med en kopp kaffe medans barnen leker lite på sina rum innan dagis och jobb...
Denna vecka jobbar jag Mån,Tis,Ons,Torsdag  så jag hoppas hinna med ganska mycket:)har ett par tre saker jag måste göra innan allt annat 'bannar mig själv så jag inte glömmer'

Har en liten katt som följer mig likt en skugga idag,vet inte om han känner på sig att jag snart ska åka eller om det är efter gårdagens eller kvällens händelse:(
Lille busen vill gå ut en liten stund så jag öppnar dörren åt han går och sätter mig i soffan igen det är tyst och lugnt(bara Melwin och jag som är vakna),slötittar på en film på 5:an när det helt plöstsligt yr katter,hårtussar och det låter som om ngn är i riktig nöd!Det är det med min lilla söta goa Katvig...Jag flyger upp och ser en grå stor katt inne i mitt tv rum som daskar på min lille kattunge *morr*Melwin blir livrädd!!jag hoppar upp ur soffan(vart faktiskt rädd jag med)
Fräser till på katten som rusar ut i ren skräck,han var nog lika rädd som katvig..
Éfter det har Katvig inte vikt från min sida *min lille katt* 

Nu kommer det ett gäng som vill att mamma ska läsa lite saga innan vi åker och dettycker jag låter som en bra ide!

ha en fin dag alla!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback