Nystädat....

Jippi!

Det doftarAjjax och nytvättat i hela huset:)jag är så glad!

Imorgon ska jag jobba likaså tisdag,onsdag ska jag packa för på torsdag harjag fullt upp och på fredag så åker vi till LALANDIA!!!

Jag och hela familjen går och småfnissar och är så glada,vi är så förtjusta i Lalandia passar hela våran familj superduper bra!!

Inte är resesällskapet fel heller:)Mamma & Pappa,Syrran med familj:)bättre kan det inte bli....

Robin & Kevin har  med sig var sin vän annars är det bara familjen:)så mysigt är på toppen humör.(vilket är ovanligt nu förtiden tyvärr)Men nu känns det så himla bra och vet att Lalandia resan har med till 99% med det hela att göra:)

Lite bilder från tidigare år på Lalandia:)


Titta MINA bara mina:)

Längtar så in i norden.....


Natti Natti! 



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback