Sen middag.....

Blir det här hemma idag,men det är ju så varmt så glass har smakat bättre*mums*
Alltså jag älskar 31:ans glassbar tur att de bara har uppe ngr månader om året och inte varje dag!
Har ni vägarna förbi så vill jag rekomendera saffrans glassen den himmelskt god....

Usch nu måste jag sätta fart,har en tvätthög som gömmer både Alicia o Eddie i soffan att ta tag i.
Dammsugaren måste också få dansa runt här med följaslagare moppen..
Middagen med höll jag på att glömma bort..

Sen när allt är lugnt här hemma igen,då ska jag fortsätta med de 2 kartonger jag har här hemma med fina kläder.
DEADline idag så är det bara,måste sätta krav på mig annars blir det så lätt att jag skjuter på det...

Som nu hihi har 100 saker att göra men sitter här istället.....

ses senare!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback