Skönt med en liten paus!

En glasspaus är aldrig fel,så vi traska iväg till 31:ans bar jag och barnen Thomas han fick stanna hemma och fortsätta med övervånningen.han har lovat de stora barnen att fixa tv-rum där uppe med spelhörna och annat kul.
Ja,ja vi gick iallafall iväg och smaska på värsta godaste glassen*jag överdriver inte nu*jag lovar den är den bästa!!

Kolla in smaskigt eller hur?


Min favorit är utan tvekan saffransglassen*himmelsk god*

Mina barn*älskar*



våffla mums!




två glassar:-o mella håller mina goda glass när jag leker pressfotograf*fniss*

Söta lollo!!

Nu är det nog bäst att sätta fart  igen!

puss!



Kommentarer
Postat av: Yasmine<3:*

Haha fy vad ful jag är värsta

tjockisen på bilden ju :-O

2009-08-03 @ 20:11:29
URL: http://yasminehall.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback