Somna ifrån igår...

Jag måste varit helt väck igår,för jag minns inte äns hur jag kom isäng,helt otroligt*skäms*
Nej nej jag var spiknykter inte en promille i blodet....

Så nu har jag typ två,tre kartonger med kläder som ska fotas och redigeras i photoshop..
Rean fick jag igång nu imorse usch vad retligt att jag somna ifrån allt det där igår...

Nu ska jag rafsa ihop lite smutsiga kläder från igår och imorse och få igång en maskin tvätt och även slänga mig i duschen för att rusa till jobbet Elin o jag skylta om på kidz:-)
Plopp sa det just i mitt huvud tror det kan vara dags att fixa fliken skoldags på shoppen med,det är mycket nu*fniss*

Sen ska jag göra beställa hem en present åt en vän vars man har beställt;-)vilken man säger jag,varför gör inte Thomas så:-o ohoo nu skäms jag kom just på att jag nyligen fick en netbook bara sådär min lilla blommiga data*gillar jag*den är bara min<3

Nu är det bråttom igen!!

ha en underbart fin dag i solen alla!


Kommentarer
Postat av: Hanna

:-D Kram!

2009-08-05 @ 15:15:15



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback