Vad hände??

Vi har just plockat fram lördagdsGodiset och jag håller på att tänder lite ljus..
Barnen sitter som vanligt i soffan och bara väntar på att få inte skålen med godis,glasen är fyllda med saft och fanta till de större...
När jag hör Thomas skrika rätt ut i  panik!! MELWIIIIIN!!!! vad gör duuuuuu??!!!
Jag rusar till soffan för jag hör på thomas att detta allvar jag möts av melwin i Tårar och skräcken lyser i hans ögon Thomas kommer efter med samma blick...
Gud vad  har hänt piper jag fram och fattar inget....

Melwin hade studsat på rumpan i soffan och helt plöstligt blev han blå och började klökas,han fick ingen luft alls som tur är så såg Thomas detta för det hördes inte ljud om honom han var bara blå han rusa upp till melwin och får upp melwin och ur honom flyger en peng...
Lille Älskade underbara lilla söta Melwin du skrämde livet ur din Pappa!
Nu sitter jag bara ryser och tänker på vad som kunde ha hänt:(....

Tack igen min lilla rara skyddsÄngel*jag vet vem du är* för jag tror du är min älskade gammelFarmor Signe! Saknar dig så det gör ont ofta*men jag vetatt du finns hos oss fast vi inte kan se dig!



Kommentarer
Postat av: vickan

Tack gode gud att han fick ur pengen, det där är min värsta fasa!

Stackars lille Mellwin, men nu stoppar han nog inga pengar i mun på ett bra tag allafall :)

Krama om honom lite extra från Tindra som blev förskräckt när jag berätta.

2009-08-30 @ 09:47:29



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback