Vet ni vad det här?



Våran tänkta middag!!
Som jag glömde bort!Jag är livsfarlig utan thacapzol i kroppen!
Men det blev ngr ätbara med:)
mina barn älskar pannkakor:)men det gör inte jag tyvärr:(!

Jag borde städa mer,men jag orkar inte mer:(är så trött!
Vill bara sova,usch vad tråkigt det är att känna så här,men skönt att veta varför då är det bara att genomlida*fniss*

Nu ska jag hoppa ner i soffan och gosa med mina underbara barn:)vi kanske skulle passa på att sova lite middag:)eftermiddag kanske stämmer bättre..

Började lite smått med nextlevel igår på kidz,men jag vart inte nöjd alls trots att jag hade på ett ungefär klart för mig hur det  skulle vara..
Hjälp mig !!
Vad är fel???
Tips tages tacksamt emot!
*men ngt säger mig att syrran fixat till det idag*







Sen ska vi få se lite härliga bilder:)vilka mysiga färger!

Villetvalla:)och Me Too:)



Didriksons AW 2009 jackor!

Denimjacka så läcker!!

Lite minymo med:)så fina en storfavorit har dessa jackor blivet:)



Oj nu kommer de krypande och vill att mamma ska läsa saga och titta på barnprogram en stund,och det låter faktiskt som en toppen ide...


Vi ses !



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback