Älskade Barn mitt...

Nu kom den dagen som jag så länge förträngt,den dagen som jag egentligen inte vill fanns.
Den dagen som alla föräldrar kommer möta oavsett de vill eller inte.
Dagen då det lilla älskade barnet blir ett stort älskat barn!

Jag hoppas min älskade underbara Robin att du vet,att vart du än bor så kommer jag alltid finnas för dig!
Jag såg din lycka när du packade dina saker och flyttade till ditt eget ställe,jag försökte att skratta och le med dig och tror jag lyckades med det.Trots att tårarna brände som eld..
Hela mitt vuxna liv och även en del av mitt liv som barn har du funnits hos mig,mammas lille prins!
Du är bäst i världen vet du!
Nu måste jag ge dig luft under dina vingar och låta dig leva ditt liv,och jag lovar det är det svåraste jag gjort i mitt liv!Du är glad och vill det här det är viktigast det måste jag förstår även om det inte gör saknaden mindre för gamla mamma!

Älskade barn mitt vad tomt här är utan dig,lova att komma hem ofta,helst flera gånger om dagen.
Du är det bästa som hänt mig,lova att vara rädd om dig!

Om du ångrar dig(vilket jag hoppas  du gör)så finns ditt rum alltid kvar!

Jag älskar dig!
mamma!



Gulp tänker på att jag har 7 till av dessa dagar framöver!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback