Av en slump...

eller vad det nu berodde på att jag efter att Thomas haft datorn en hemsida om giftstruma..
Den berörde mig mycket och det kunde varit jag själv som skrivet dock har jag inte fått behandling med jod.

Min kropp är inte min kropp,mina känslor är inte mina egna mer än korta stunder och det är skrämmande,jag som skrattat mig igenom mitt liv har börjat gråta mig igenom så gott som varje kväll..
Jag har gått under behandling  sen maj och visst har jag svarat på behandlingen men inte alls så som jag trodde,i min dröm skulle jag vara helt bra och att orken skulle vara tillbax!

Följ länken:
http://user.tninet.se/~wtr036p/struma.html bra sida för dem som har struma eller har anhöriga som har.



På tal om annat som är lite roligare än sjukdomar,så är det mina fina gåvor jag fått idag.

nyvispad maräng på ca 1½minut är toppen!


Lägger in en bild på mitt köksfönster adventsfint:)




Till barnens lycka kom det två underbart söta kusiner på besök,lagom till maten:)
Titta så härligt det är med hela border fullt med barn som äter!
*det vart inte en bit kvar *lycka*




Imorgon har jag en resa till huvudstaden kommer bli mycket intressant,mer info om det kommer vad det lider:)

Vi ses imorgon!

Sov gott alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skojar du? Du är här utan att dejta mig? :-o Skäms! ;-)

2009-12-03 @ 15:29:58
Postat av: jessica

Hihi tittade efter dig,så många buggor men inte dig min vän kram

2009-12-03 @ 23:40:23
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback