..

sitter i soffan och försöker hålla mig vaken,är så trött ögonlocken är tynga.
Men bäst för mig att hålla mig vaken,vi kollar på filmen på tv4 förtrollad heter den tror jag(gillar den faktsikt)

Annars har vi spelat spel halva eftermiddagen,och så har Fiddelie och jag lagat mat:)Biff Rydberg *mums*med stekta Tomater!



Eddie o Alicia hjälpte till lite de med:)


Visst är de duktiga:)

Oj nu har filmen börjat bäst att lämna datorn igen(imorgon blir det jobba,lägga in alla nya teutonia 2010 som redan kommit till kidz)om det inte blir att åka till Linköping på mellandsrea..

Sov gott alla!

p,s titta på lollos fina kläder,de har blivet storfavoriter me too är ett underbart danskt märke helt klart underskattat d,s




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback