GodMorgon kära ni...

Vilken mysig morgon,vitt ute och massa tända ljus inne.
Planerar att hinna plocka undan här hemma innan kl 10:30 och nu har jag kommit  halvägs *hoppas det fortsätter gå lika smidigt*


Visst är det jul i år,härligt!


Måste visa er alla vad mina fina barn har gett mamma i tidig julklapp!

Älskade barn<3

Det händer grejer i min tvättsuga med:)



Idag kommer rörmockarn och imorgon elektrikern så imorgon kan jag tvätta här inne igen tjohooo!

Nu ska jag prata med Robin som är här och hälsar på 'det gillar mamma'


ha en underbar dag!

p,s ni som läser och bor i Ödeshög,Vart kan jag hitta en Kungs/Silvergran? *akutbehov*

Kram!


Kommentarer
Postat av: furman

Vad häftig tvättstugan blir med de där färgerna! Vi köpte vår kungsgran utanför Citygross....

2009-12-21 @ 08:48:39
URL: http://outwitter.blogg.se/
Postat av: jessica

tack

Får bli att åka till citygross idag med då puss

2009-12-21 @ 09:50:50
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Postat av: Anonym

skattegårdens handelshus!

2009-12-21 @ 15:26:02



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback