jaha nu är det dags..

Nu åker vi snart,ska vara där kl 14 och det är halt idag så bästa att åka i tid.
Det är med delade känslor jag åker,men det är en sak jag måste göra och det kommer säkert bli riktigt bra!
Vet ju att det är trevliga och helt underbara människor vi ska träffa!

Vi har börjat planera kakel i tvättstugan och det kommer bli massor av förvaring och mycket färg,det kommer synas att det är en barnfamilj en sån med  många barn *fniss*
Något som jag inte äns nämnt här på min blogg är Det rinner vatten genom vårt golv i duschen vid vårt sovrum gaah det var den ända duschen vi kunde använda innan,så nu har vi ingen dusch som inte är helt jävla förstörd!
Ska jag skratta eller gråta och hur mycket kan jag skylle på min struma när mitt humör är helt skit!

hursom så har jag allafall avrit uppe inatt och klappat på mina fina saker jag fick igår:)de är sååå finaa!

Nä nu ska jag klä på mina busar och gå till dagis!

Kör försiktigt alla mina goa läsare!

PUSSELIPUSS!

ojoj vilket svammligt inlägg det blev nu igen!

Ha en fin dag alla!
Bjuder er på lite julskyltning på kidz gjord av mina underbara syster visst är hon duktigt *stolt*




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback