Lucia....

Idag har vi tittat på Fiddelie när han gått Tärna,så fint och de sjöng så duktigt!
Pepparkakor,tomtar,stjärngossar,tärnor och lucia med ljus i sin krona..
Det är så härligt att se dem sjunga med sån inlevelse underbart duktiga barn vi alla har!




Visst är de fina<3

Idag har vi beställt kakel till både tvättstugan och badrummet känns skönt att det är nära nu...
Badrummet blir vitt och svart tråkigt kanske men jag får köpa till en läcker matta och snygga handukar.
Tvättstugan blir i vitt stora vita plattor och små svarta på golvet.Men i tvättstugan blir det en fondvägg i mina älskade barns favoritfärger 8 rader kakel i olika färger....

Röd,Orange,gul,lime,grå,turkos,blå,grön!

Kommer även köpa korgar som passar in på dessa färger en var till alla barn att ha strumpor och underkläder i,och en korg att hänga på väggen till mössor och vantar även den i färg!Tanken är att barnen ska kunna hålla koll på sina saker enklare och för att det ska bli lite färg i tvättstugan.

Vi har varit och hälsat på Robin idag med,var vi sent igår med(så lätt slipper han inte mamma)

Här bor min Robin nu!Här har vi bott förut när han var liten!




Nu måste jag nog böla lite igen:(saknar min stora kille så mycket!
Tack gode gud att jag har mina sju busar kvar här hemma,kan inte äns föreställa mig hur tomt det blir när alla mina älsklingar flyttat:(...

ha en fin kväll alla!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback