Mountain Buggy..

Är min glada nyhet!
För nu går det att boka Urban jungle,swift hos oss på kidz mitten/slutet av januari är det sagt att de ska finnas på vårt lager JIPPI!!
Duon kommer lite senare mitten/slutet av februari men går även den att boka reda nu:)

Så kul att sakta men säkert bygga upp vår vagnpark på kidz med noga utvalda vagn med högsta säkerhet!
Vi har valt att satsa på ett fåtal vagnar och lära oss dem för att kunna stå för dem och visa kunden alla fördelar med just den vagnen och vi har ibland valt tokiga märken som ganska snart fått lämna vårt vagnpark,men nu känns det så rätt 100% rätt!

-
Bugaboo har massor av nyheter som kommer att dyka upp under 2010,älskar deras sätt att jobba på och personalen på bugaboo<3en genomtänkt vagn in i minsta lilla detalj!

Mountain buggy är helt nytt för mig även om jag tror jag vet vagnen utan och innan så har jag inte jobbat med den innan,svenska agenten känner vi sen innan trevliga och bra att jobba med!


Teutonia har funnits på marknaden i många,många år en bra vagn med gullig personal ett samtal bort!Brett sortiment!


Phil and Ted är en smart vagn till er som har syskon tätt,men med den nya liggdelen så är den även en toppen vagn från starten som lätt går att bygga på till en syskonvagn när den dagen kommer!


Smidiga vagnar till ett bra pris!

Detta är vår vagnpark nu och kanske det blir utökning med en eller två till under 2010,mam vet aldrig;)

Nu måste jag sova en skvätt,för imorgon blir det att shoppa mat på citygross och som jag tjatar om var dag fixa sista julklapparna:)

SOV GOTT!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback