Mysdag..

Idag har vi bara taget dagen som den kommer,inte haft något alls planerat,bara just därför har jag hunnit med massor:)..Vilket är Toppen!För då kan vi ta en mysdag imorgon med..

Barnen har plockat med sina julklappar,alla fick exakt det de önskade sig om jag går efter hur lugnt det har varet idag,knappast något kiv alls!

Efter mycket lek och bus och god Julmat(som vi fick hämta hos mamma o pappa) avslutade vi dagen med Narnia och chips/ostbåg/jordnötskål med dipp och dricka!
Vi var få ikväll vid filmen,då både Nathalie,Mirellah och Kevin sover borta inatt *sakna*


Gårdagen vart en toppen dag som började med julklapps öppning här hemma med barnen(alla utom Robin som vi saknade massor på morgonen,första julaftonsmorgonen på 18år som inte Robin varit med *snyftar högt*)
Han kom ju som tur är till Mormor o Morfar så vi träffa honom där♥

och så här såg det ut 10minuter efter alla fått sina paket!!

Hihi hihi!!

vad jag älskar snö när det är jul!Det är första året på länge som vi kan ta pulkan till Mamma o Pappa på Julafton!

Mat o dryck var av världsklass som alltid,min mamma o pappa är faktiskt jättebra på att laga mat,allt de gör smakar gudomligt:)




Alla fina småkusiner med Tomten♥


Fina älskade barn♥
'tittar' ni noga så ser ni att eddie var 'lite' rädd för Tomten!

Alla hade varit snälla och fick paket!


Min Mormor o Morfar är bara med oss varannat år så de kom bara ner och sa God Jul och lämnade fina kuvert med julklappspeng och trisslott till barnen:) Tusen Tack!

Visst är de fina♥

Älskar dem så det gör ont!

Vi hade den bästa Julafton man kan ha och det tack vare min Kära Mor o Far som har kalas'

Älska er med så det gör ont!



Nya sängkläder fick vi julklapp med:)det är dem jag nu ska krypa ner bland 4 varma ungar och en snarkande karl:)eller om jag tar soffan och en film:)
Mina fina nallar mirellah o fiddelie gjort till mig måste jag ju visa med:)


Min nästan klara tvättstuga måste jag visa igen med,är så glad att kunna tvätta enkelt lätt och smidigt igen!



SOV GOTT SÖTA NI!







Kommentarer
Postat av: Lady Thirty

oj vad mys ni hade det :D



vad glad jag blev för din kommentar och för att de som fick klapparna blev glada :D



kramelikramar

2009-12-26 @ 09:49:09
URL: http://ladythirty.blogspot.com
Postat av: jessica

Du är så duktig vännen!

kommer till 100% beställa fler av dig!



kram o puss

2009-12-26 @ 13:54:40
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback