Nu lämnar jag....

Mitt skadade hem så här..

Här är det svartmögel grrrr!

För mycket roligare saker:)så som att träffa Frida och få se nya bugaboo bee och lite annat som jag tyvärr inte för säga ett knyst om,men jag är säker på att ni kommer älska det jag vet lika mycket som jag *puss*

vi kommer avsluta dagen med ett julbord på Ombergs turisthotell,har trots att jag kan se det inte varit där innan(kanske beror på att jag har en stoooorfamilj som sällan går ut på annat än MC donald och kanske en pizza ibland)men jag har hört massor som är stormförtjusta i deras julbord! Så det ska bli himla kul att gå dit idag:)



Ha en underbart fin dag alla goa läsare:pjag har planer på att ha en superbra dag!

Krambanan!


Kommentarer
Postat av: furman

Ni kommer att bli grymt nöjda kan jag lova!!!!!!

2009-12-10 @ 12:19:17
URL: http://outwitter.blogg.se/
Postat av: Tina

Då ses vi ikväll =)!

2009-12-10 @ 13:25:18
Postat av: jessica

Linda

Om jag blev det var utan tvekan det bästa julbord jag varit på mums



Tina

Vilken kväll!Helt underbar mat,världsklass på personalen,bästa tänkbara Julbordet! 10 stjärnor av 10!Vi lär komma åter puss

2009-12-10 @ 22:35:54
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback