Nu ni...

JAG HAR VITT SNYGGT KAKEL PÅ TVÅ AV MINA VÄGGAR LYCKA!!
Klas är en jävel på att jobba snabbt,när jag åkte hemifrån var det inte en kakelbit på väggarna!

Det blir så fint så fint och nu börjar jag hinna ifatt med julklapparna med:)

Har fått en ide på vad jag ska köpa till mina troll nu,nu hoppas jag det ska funka med och att de alla fyra gillar dem.

Så imorgon blir det:

-IKEA.
-ELGIGANTEN.
-CITYGROSS.
-KÖPA EN JULGRAN.

Åker vi i tid så bör vi hinna med allt det imorgon,för du blir det lite julmys innan julafton med!

'håller min tumme för det'

vad har ni gjort idag mina kära läsare?
Jag har jobbat till nu och det var som jag hoppades på massor att göra fullrulle rakt igenom,men tror jag jobbat ifatt allt nu:)

Har en kul sak att berätta eller jag tycker allafall att det är en kul sak och hoppas många med mig ska tycka det med;)

men nu ska jag plocka undan lite och göra fint,innan jag börjar med maten som vi fick igår *mumma*


Ha det så fint!

KRAM"




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback