Nu....

Kan jag sluta tjata om allt jag ska göra,för nu är det klart!
Ja jag har ett par tre saker som ska ordnas på onsdag med,men det ska jag nog klara av:).

Allafall Granen är klar och i år fick de små klä den helt själva!


Resultatet blev riktigt fint faktiskt,de är så duktiga mina fina barn *älskar så mycket*


Nu är det jul i vårt hus!


och så en bild  på min färdig kaklade Tvättstuga! 10 poäng till KLAS bygg!
Jävlar vad duktig och snabb han är! *tipsar*




Lite Julköttbullar har vi hunnit med se här:D



julskinka,omelett och prinskorv blev det till kvällsmat idag efter vi klätt granen!

Vi har även fyllt upp saffranskolan i frysen igen *fniss*

julstädat är det med,men behöver ta golven en gång till imorgon,sen hoppas jag vi kan det lugnt!

Visst ja det viktigaste med Julklapparna!



Imorgon inhandlas den sista julklappen!

Sen så är det bara att slå in de sista i fina julklappar så är vi redo för Tomten på Torsdag!

Kram o sov gott alla!


Kommentarer
Postat av: N.

Jävlar vad läckert det blev i tvättstugan! I like!!

GOD JUL!!

2009-12-22 @ 14:20:55
URL: http://yummymummy.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback