ops...

Vad tiden går fort!
Nathalie o jag hamna i soffan framför tv med lite fika,efter att jag för typ tredje gången fick bli arg på de små som bara springer upp och ska bara kissa,dricka berätta en sak osv...usch gillar inte alls behöva bli arg på dem när de ska sova,känns så fel och jag känner mig urusel som förälder som inte har tålamod att läsa 3sagor och lyssna på dem hela kvällen,måste bli skärpning på den biten så barnen får somna glada..

Eddie däremot var det inga problem att lägga han la sig sig själv i sin säng och somnade på en gång,ska strax väcka till honom och ge honom lite ventoline hör att han kan behöva det lille stackarn..

Blir till att jobba hemifrån för lille plutten orkar inte hänga med på dagis.Så jag får se hur mycket jag hinner med imorgon men hoppas på att få ut allt fint från jabadabado+ bakugan.

Vi är bjudna på 20årskalas på lördag med,så kul att få komma hemifrån och träffa mina goa kusiner alltså vi bor typ 3hus ifrån varandra men träffas typ aldrig trots att vi alltid har så kul när vi träffas där har vi en sak till det måste bli skärpning på!!

Nä nu ska jag gå och lägga mig,bara jag som sitter och hänger vid datorn(Robins dator)han är så snäll och lånar ut den till gamla mamma:) Tack Pompen!

Undrar hur det gått för Rara Nancy på jobbet med:)hör av dig om du läser det här:)

Vet ni förresten vad jag gjorde igår på väg till stockholm,vet inte om jag egentligen vågar skriva det här..
Men gör det ändå!!
Jag min idiot tappade min nya Mobil i Toaletten,telefonen är trasig och stinker piss! MIN MOBIL!

Men vad jag tjokar nu måste jag i säng!

SOV GOTT alla!




Kommentarer
Postat av: furman

Det där med mobilen är inget att skratta åt....men jag fnissar lite ändå...hihihi....förlåt! ;-)

2009-12-04 @ 13:34:21
URL: http://outwitter.blogg.se/
Postat av: jessica

ja så pinsamtler generat och vet du det är ändå inte det värsta,jag tappa den rätt ner i toan när jag skulle spola ner någon annan jävla idiots urin som glömt spola efter sig:o ohh ryser hur kunde jag köra ner handen i det??



kramen

2009-12-04 @ 14:55:22
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback