Slödag=tråkdag!

Jag har som jag innan berättat svårt att kunna slöa,eller slöa kan jag.
Men det är att kunna göra det utan att må dåligt av det
...

Idag är just en sån dag!

Känner ingen ork alls,vill massor men nä orkar inte!
Vet så väl att om jag bara sätter fart nu på en gång,så kommer jag må mycket bättre och med största sannolikhet hinna med allt jag ska med...

Sitter jag kvar här då kommer jag må skit snart och ha alla måsten kvar tills imorgon,när det är tänkt att handla julklappar till mina stora barn och de två som ska under granen på julafton...
Jag som var ute i tid i år,men ändå har jag kvar i sista minuten nu igen *skäller på mig själv*


Mina Måsten idag:
-Plocka undan.
-Tvätta.
-Dammsuga.
-skura.
-Laga middag.
-Baka.
-Göra julGodis.

vad tror ni?

Bör jag sätta fart nu eller?





Kommentarer
Postat av: Tina

Man måste ta det lugnt med:) Även att det är svårt, det vet jag med all säkerhet att det är men man mår bra av det ibland med:)

2009-12-12 @ 21:34:10
URL: http://magnefix.blogg.se/
Postat av: jessica

tina

Du har så rätt så rätt!

Hoppas du mår bättre kram

2009-12-12 @ 22:12:40
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback