Vad gör ni ?

Just nu sitter jag och tittar på Nathalie♥ när hon färgar håret på Kevin♥

Framför mig har jag detta dukade bord(nathalie fixat)mums..


Fiddelie o Alicia sover hos syster eller de sover nog hos Ronja o Tindra:)första gången Alicia sover borta hos kompis.
Så vi får se om det blir bilsresa inatt:)..
Hoppas nu Vickan o fredrik får sova lite inatt allafall!

Nu ska jag prata med mina barn som egentligen borde sova nu:Dmen det är ju bara jullov en gång om året eller hur?

Sov gott mina vänner!


Kommentarer
Postat av: anna

oj vilken häftig blogg :D

ha det bra / anna

2009-12-28 @ 11:32:40
URL: http://annnahh.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback